Het is bijna zo ver...

11 augustus 2012 - Oude Bildtzijl, Nederland

Nog 1 nachtje slapen, dan gaat mijn reis beginnen!!

Eerst ga ik samen met Nienke, Marijn, Hanna en Ant naar India. Morgenochtend vliegen we vanaf Schiphol via Zurich naar Delhi. We zullen 23.55 plaatselijke tijd daar aankomen en de eerste twee nachten in Delhi verblijven.

Na bijna 3 weken India gaan Marijn, Nienke en ik verder naar Nepal om daar eerst vier weken een project te doen. Ik ga voor een Nepalese organisatie (http://www.hopenhome.org; via IVHQ, een organisatie uit Nieuw-Zeeland) meehelpen in een ziekenhuis. Ik kan nog niet precies vertellen waar en hoe en wat, want dat krijg ik daar pas te horen. Spannend wel!!

In oktober gaan we dan verder Nepal ontdekken en we zullen afsluiten met nog een weekje India; 9 november zijn we dan weer terug in Nederland!

Ik ben nu bijna klaar met het inpakken van mijn backpack (waar ik niet zo goed in ben, hoe kan het toch dat ik de tas altijd weer vol weet te krijgen ondanks dat ik zo weinig mogelijk mee heb?), en ga straks nog een laatste (kort) nachtje slapen in Nederland om morgenochtend om 5.45 naar Schiphol te rijden... Ik zal proberen jullie de komende weken en maanden via deze blog een beetje op de hoogte te houden van wat ik allemaal doe en meemaak. Maar nu eerst, tot snel lieve allemaal!

Liefs, Marrit

1. Sil:
    11 augustus 2012
    Ik wens je een hele fijne reis. Klinkt echt super leuk. Geniet er van! Het word vast een reis om nooit te vergeten.